Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
  Dobro došli na stranice Hrvatskoga jezičnog korpusa   English
   naslovnica |  Riznica |  dokumentacija |   
NA [2005], Vjesnik online (© 2006, Vjesnik d.d.) [broj pojavnica] [Vj20050423].
paragraph prethodnih

paragraph sljedećih

Posljednjih tjedana učestalo možemo gledati reklamu za anticelulitnu kremu. Žena, ne pretjerano atraktivnih, celulitnih bedara i donjeg dijela leđa, doslovce svlači svoju kožu, a njena bedra i donji dio leđa postaju glatki, bez celulita, mladenački seksepilni. Taj kremasti istrebitelj celulita djeluje, poruka je reklame, ako ne trenutačno, barem iznimno brzo. Dakle, željeni rezultat postiže se preko noći, a nema reklamnih naznaka da je potreban velik trud. Idealna reklama za suvremeni način života: postići rezultat odmah, preko noći, i bez truda ako je moguće. Tek jedna mala teškoća: treba uvjeriti konzumentice/potrošačice, dakle žene celulitnih bedara i donjeg dijela leđa, da je to uistinu moguće.

paragraph prethodnih

paragraph sljedećih


NA [2005], Vjesnik online (© 2006, Vjesnik d.d.) [broj pojavnica] [Vj20050423].

© 2006-2009 Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje

Powered by PhiloLogic
i doprinosi D. Ćavara