Stjepko Težak [2002], Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini (Školska knjiga, Zagreb), 464 pp. [broj pojavnica] [Tezak_Metodika].
Posljednje dvije rečenice vrijede i za film, jer i tamo riječ mora biti zgusnuta i
vrijedna svog mjesta. Upućuje li to na zaključak o istovjetnosti? Ne. Radi se o
različitim tipovima zgusnutosti. U oba se slučaja, doduše, može primijeniti aforizam
o rečenici u kojoj je riječima tijesno a mislima prostrano, no rečenica u filmu ima
jakog suradnika u slici koja joj omogućuje redukciju riječi radiofoniji
neprimjerenu. Lako se u to uvjeriti dvokratnim slušanjem istoga filmskoga dijaloga:
jednom uz sliku na ekranu, drugi put bez slike.
Stjepko Težak [2002], Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini (Školska knjiga, Zagreb), 464 pp. [broj pojavnica] [Tezak_Metodika].
|