Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
  Dobro došli na stranice Hrvatskoga jezičnog korpusa   English
   naslovnica |  Riznica |  dokumentacija |   
Stjepko Težak [2002], Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini (Školska knjiga, Zagreb), 464 pp. [broj pojavnica] [Tezak_Metodika].
paragraph prethodnih

paragraph sljedećih

Posljednje dvije rečenice vrijede i za film, jer i tamo riječ mora biti zgusnuta i vrijedna svog mjesta. Upućuje li to na zaključak o istovjetnosti? Ne. Radi se o različitim tipovima zgusnutosti. U oba se slučaja, doduše, može primijeniti aforizam o rečenici u kojoj je riječima tijesno a mislima prostrano, no rečenica u filmu ima jakog suradnika u slici koja joj omogućuje redukciju riječi radiofoniji neprimjerenu. Lako se u to uvjeriti dvokratnim slušanjem istoga filmskoga dijaloga: jednom uz sliku na ekranu, drugi put bez slike.

paragraph prethodnih

paragraph sljedećih


Stjepko Težak [2002], Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini (Školska knjiga, Zagreb), 464 pp. [broj pojavnica] [Tezak_Metodika].

© 2006-2009 Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje

Powered by PhiloLogic
i doprinosi D. Ćavara